Connect
To Top

hybrid.ai w IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołączyła hybrid.ai, spółka specjalizująca się reklamie programatycznej. System rozwijany przez firmę wykorzystuje uczenie maszynowe i algorytmy sztucznej inteligencji, w celu umożliwienia i ułatwienia szybkiego zwiększenia efektywności zakupu mediów cyfrowych.

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołączyła hybrid.ai, spółka specjalizująca się reklamie programatycznej. System rozwijany przez firmę wykorzystuje uczenie maszynowe i algorytmy sztucznej inteligencji, w celu umożliwienia i ułatwienia szybkiego zwiększenia efektywności zakupu mediów cyfrowych.

hybrid.ai jest międzynarodową firmą z obszaru AdTech, która powstała w 2011 roku i od tamtego czasu prężnie się rozwija i poszerza zasięg swoich działań, będąc obecnie dostępna m.in. w Rosji, Niemczech i USA. W październiku 2017 roku hybrid.ai postanowiła wystartować także na rynku polskim.

Wśród klientów korzystających z rozwiązań dostarczanych przez hybrid.ai znajduje się wiele światowych marek, zarówno z segmentu FMCG, m.in. Pepsi, Red Bull, Nestle, jak i sklepy, np. Media Markt, czy giganci z branży motoryzacyjnej, jak Land Rover, Toyota, Lexus, Audi, Honda, Mazda, czy Michelin, a także agencje reklamowe, np. OMD, BBDO, Isobar czy ZenithOptimedia. Także firmy takie jak Google, Facebook, Yandex czy Rubicon współpracują z hybrid.ai jako globalni partnerzy, co dodatkowo korzystnie wpływa na rozwój platformy i rozszerzanie jej możliwości.

Polski rynek reklamy cyfrowej jest jednym z najbardziej chłonnych na innowacyjne rozwiązania w skali europejskiej. Uważamy, że w obecnej sytuacji, kiedy nad Wisłą wydatki na działania w kanałach cyfrowych z roku na rok rosną, należy wprowadzać na rynek profesjonalne narzędzia wspomagające efektywność kampanii. Chcemy zapewnić polskiemu klientowi światowe standardy poprzez transparentność, skuteczność i pełną kontrolę. Jesteśmy przekonani, że IAB Polska będzie wręcz idealnym partnerem do realizacji naszego celu biznesowego. Zgłaszamy pełną gotowość i chęci do wzięcia udziału w pracach organizacji. – podkreśla Dmitriy Shevchenko, Managing Director hybrid.ai EMEA. 

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

More in Informacje Prasowe

%d bloggers like this: