Aby zachęcić swoich partnerów do korzystania z portalu Panasonic wysyłał do ponad 500 z nich zestawy do zasadzenia drzewka wraz z kodem logowania do portalu. Za każdy wpisany kod aktywacyjny Panasonic za pośrednictwem kampanii ForestNation zasadzi kolejne drzewo w Tanzanii.
– Korzystając z portalu partnerskiego Panasonic TOUGHBOOK, wyspecjalizowani resellerzy naszych notebooków, tabletów i urządzeń przenośnych, a także niezależni dostawcy oprogramowania (ISV) mają szansę rozszerzyć swoją ofertę biznesową, zyskując cenne wsparcie marketingowe i techniczne w sprzedaży. Jednocześnie mogą pomóc społecznościom i środowisku w Europie i Afryce – mówi Stefan Petterson, Channel Sales Manager w Panasonic TOUGHBOOK w Europie.
Odświeżenie europejskiego programu partnerskiego Panasonic TOUGHBOOK to jednym z priorytetów Stefana Pettersona od czasu objęcia przez niego latem br. funkcji Channel Sales Managera. Stefan Petterson pracuje w Panasonic od ponad 10 lat i ma ponad 30-letnie doświadczenie w branży mobilnych urządzeń komputerowych. W ramach zmian kanał partnerski Panasonic THOUGHBOOK został podzielony na trzy odrębne obszary: program Engage dla partnerów zajmujących się wzmocnionymi notebookami i tabletami, program Edge dla partnerów oferujących wytrzymałe urządzenia typu handheld oraz program ISV dla partnerów specjalizujących się w oprogramowaniu.
Portal dostarczy partnerom najnowszych informacji o produktach, aby mogli szybciej reagować na zapytania klientów oraz usprawnić promocję, sprzedaż i realizację projektów. Panasonic odświeżył również autorski program TOUGHBOOK University, który pomaga partnerom w poszerzeniu wiedzy na temat produktów i rozwiązań za pomocą narzędzi e-learningowych i seminariów internetowych.
Więcej informacji na temat rozwiązań Panasonic TOUGHBOOK można znaleźć na stronie: https://business.panasonic.pl/produkty-komputerowe/.