Connect
To Top

Panasonic liderem na europejskim rynku wzmocnionych notebooków i tabletów

17 rok z rzędu Panasonic zajął wiodącą pozycję na rynku wzmocnionych notebooków z udziałem 57 proc. pod względem przychodów ze sprzedaży – wynika z najnowszej analizy rynku przeprowadzonej przez VDC Research za rok 2017. Producent pozostał także liderem na rynku wytrzymałych tabletów z 56-procentowym udziałem w tym segmencie.

17 rok z rzędu Panasonic zajął wiodącą pozycję na rynku wzmocnionych notebooków z udziałem 57 proc. pod względem przychodów ze sprzedaży – wynika z najnowszej analizy rynku przeprowadzonej przez VDC Research za rok 2017. Producent pozostał także liderem na rynku wytrzymałych tabletów z 56-procentowym udziałem w tym segmencie.

– Sukces, jaki osiągnęliśmy na rynku wytrzymałych urządzeń mobilnych opiera się fundamentalnych zasadach Panasonic, czyli skupieniu na potrzebach naszych klientów oraz na innowacjach, które wprowadzamy by ułatwiać ludziom pracę – mówi Kevin Jones, Managing Director w Panasonic Mobile Solutions Business. – Toughbook jest wciąż młodą marką w porównaniu do 100-letniej już firmy Panasonic. Jednak przez 20 lat wprowadziliśmy dużo innowacyjnych rozwiązań poprawiających produktywność pracowników mobilnych – dodaje Kevin Jones.

Obecnie Panasonic koncentruje się na rozwijaniu urządzeń typu handheld, wprowadzając nowe produkty dla szybko rozwijających się sektorów handlu, produkcji, transportu i logistyki. Ostatni model tego typu, Toughbook FZ-T1 ma 5 cali i pracuje w oparciu o system Android. Dzięki możliwościom transmisji głosu i danych oraz zintegrowanemu skanerowi kodów kreskowych, urządzenie jest bardzo wszechstronne. Może być używane w handlu detalicznym np. do przyjmowania zamówień, w firmach logistycznych lub produkcyjnych do skanowania kodów kreskowych, a także wykorzystywane przez pracowników terenowych podczas napraw i konserwacji, m.in. do nawigacji, przygotowania dokumentacji oraz inwentaryzacji.

Aby wzmocnić swoją pozycję na rynku urządzeń typu handheld Panasonic uruchomił w tym roku program partnerski Toughbook Edge, do którego pozyskał 60 wykwalifikowanych resellerów na głównych europejskich rynkach. Program jest dedykowany tylko terminalom mobilnym, ma motywować i wspierać VAR-ów (Value Added Resellers) w promowaniu i sprzedaży Toughbooków typu handheld w poszczególnych branżach.

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

one × 2 =

More in Aktualności

  • Jaka będzie przyszłość WiFi?

    Obecny świat wciąż rozwija się “do przodu”, a sieci internetowe zaczynają łączyć ze sobą coraz to więcej urządzeń. Tradycyjne WiFi nie...

    PZ22 marca 2019
  • Mały biznes – duże ryzyko

    Cyberprzestępcy odkryli, że firmy z sektora MŚP, są dla nich znacznie łatwiejszymi ofiarami. Liczba ataków na małe przedsiębiorstwa jest zatrważająca i...

    FL GROUP20 marca 2019
  • Nośniki WD BLUE SSD od teraz również w wersji NVMe

    Nowy, smukły NVMe SSD jest 3x bardziej wydajny od modelu SATA Western Digital Corp. (NASDAQ: WDC), globalny lider rynku przechowywania danych,...

    Tabasco PR20 marca 2019
%d bloggers like this: