Od 13 grudnia 2017 do 2 stycznia 2018 firmy z branży IT i Telco mogą zgłaszać produkty lub usługi, które miały swoją premierę w 2017 roku. MIT MEDIA Group, organizator Mobility Trends, zaproponował możliwość pokazania premierowego produktu/usługi w jednej lub kilku z 18 kategorii konsumenckich. W dniach 2-22 stycznia 2018 roku będzie trwało głosowanie poprzez ankietę, umieszczoną na stronie internetowej MobilityTrends.pl.
Zgłoszenia i możliwości
Producent, dystrybutor, developerzy aplikacji, agencja public relations czy dom mediowy odsługujący daną markę, mogą zgłaszać produkt lub usługę pod adresem internetowym http://zgloszenie.mobilitytrends.pl/krok, do 2 stycznia 2018 r. Zgłoszenie produktu lub usługi w ankiecie jest bezpłatne. Głosowanie potrwa do 22 stycznia 2018. Od 2 stycznia rusza też kampania informacyjna oraz marketingowa.
18 kategorii konsumenckich:
- Smartfon roku 2017
- Notebook roku 2017
- Tablet roku 2017
- Gadżet roku 2017
- Akcesorium roku 2017
- Mobilna aplikacja B2B roku 2017
- Mobilna aplikacja B2C roku 2017
- Mobilna gra roku 2017
- Nawigacja roku 2017
- Mobilne płatności roku 2017
- Technologiczne auto roku 2017
- Technologia healthcare roku 2017
- Sportowy gadżet roku 2017
- Smart home roku 2017
- Innowacja roku 2017
- Internet mobilny roku 2017
- Oferta operatorska B2B roku 2017
- Oferta operatorska B2C roku 2017
Czym jest Gala Mobility Trends?
Prestiżowy plebiscyt Mobility Trends, organizowany przez MIT MEDIA Group, daje możliwość zaistnienia w branży nowym markom i produktom. Podsumowanie roku 2017 w branży nowych technologii zakończy się uroczystą Galą, która odbędzie się w lutym 2018 r. Wśród ponad 450 gości znajdują się ludzie ze świata biznesu, polityki i showbiznesu. Podczas Gali Mobility Trends produkty/ usługi, które otrzymały największą liczbę głosów otrzymują nagrodę „Złoty Bell”, statuetką stworzoną przez pracownię artystyczną Gama Art. Nagroda przyznawana jest na cześć Alexandra Grahama Bella.