Connect
To Top

TEOS Manage: nowy system do tworzenia miejsc efektywnej, bezproblemowej pracy

Platforma TEOS Manage upraszcza pracę, ułatwia współpracę i optymalizuje wykorzystanie infrastruktury AV.

Dział Sony Professional Solutions Europe, we współpracy ze swoimi klientami i partnerami, tworzy nową rodzinę rozwiązań do użytku w środowiskach biurowych. Ideą rozwiązań TEOS jest przekształcanie miejsc pracy w taki sposób, by uprościć wykonywanie pracy, rozszerzyć współpracę i zoptymalizować zarządzanie obiektem. Pierwsze rozwiązanie z tej rodziny — TEOS Manage — służy do optymalizacji miejsca pracy. Pozwala łączyć urządzenia, automatyzować ich pracę i łatwo nimi sterować, a w konsekwencji w prosty sposób udostępniać i przekazywać różne materiały i treści. Platforma TEOS Manage zapewnia kontrolę nad wszystkimi podłączonymi do sieci IP urządzeniami w budynku, m.in. takimi jak monitory i projektory.

— Zdajemy sobie sprawę, że trzema największymi bolączkami w wielu firmach są technologia powodująca przerywanie spotkań i utrudnienia we współpracy, zarządzanie wykorzystaniem urządzeń i pomieszczeń w poszczególnych budynkach oraz stworzenie spójnego i wydajnego systemu komunikacji obejmującego całą firmę — mówi Thomas Issa, menedżer ds. monitorów B2B w Sony Professional Solutions Europe. — Platforma TEOS Manage powstała, by dopomóc firmom w przezwyciężaniu tych trudności poprzez zwiększenie efektywności zachowań użytkowników i usprawnienie zarządzania budynkami. Dzięki rodzinie TEOS praca staje się łatwiejsza i bardziej produktywna.

Platforma TEOS Manage daje firmom pełną kontrolę nad wewnętrzną komunikacją w miejscu pracy. Umożliwia scentralizowane zarządzanie wszystkimi urządzeniami IP: monitorami, projektorami i tabletami Sony, a na życzenie także produktami innych marek. Platforma pozwala w elastyczny sposób grupować urządzenia z poszczególnych budynków, pięter itp. Ułatwia to przesyłanie różnorodnych informacji — od komunikatów ostrzegawczych po materiały Digital Signage. Rozwiązanie współpracuje ponadto z narzędziami Microsoft Exchange, Outlook 365 i Google Agenda, a na życzenie również z innymi. Dzięki temu informacje o rezerwacjach pomieszczeń można sprawdzać na każdym podłączonym urządzeniu. Dostępne narzędzia do szeregowania i planowania pozwalają w prosty sposób zmienić materiał o określonej godzinie lub automatycznie wyłączać urządzenia w celu zaoszczędzenia energii.

Platforma TEOS Manage upraszcza nie tylko zarządzanie materiałami, lecz także ich tworzenie za pomocą wbudowanego narzędzia Signage Designer, które pozwala między innymi wykorzystywać materiały z YouTube i innych serwisów społecznościowych. Platforma daje też pełny pogląd na sytuację w budynku poprzez wyświetlanie obszernego pulpitu kontrolnego z informacjami o przesyłanych materiałach, wykorzystaniu salek spotkań i ewentualnych problemach. Platformę TEOS Manage można zakupić jako działające lokalnie lub w chmurze oprogramowanie do zarządzania posiadaną infrastrukturą bądź w formie kompleksowo instalowanego, zintegrowanego rozwiązania sprzętowo-programowego.

— TEOS Manage to zaledwie część bogatszej oferty rozwiązań biurowych, które spełniają szeroki zakres potrzeb firm — podsumowuje Thomas Issa. — Firma Sony może więc dopomóc zarówno w tworzeniu w pełni zautomatyzowanych, zintegrowanych miejsc pracy, jak i dostarczeniu inteligentnego monitora do instalacji na ścianie.

Dalsze informacje: TEOS Manage

Platforma TEOS Manage jest już dostępna. Dalsze rozwiązania z rodziny TEOS pojawią się w tym roku, w późniejszym terminie.

 

Informacja o firmie Sony
 Sony Professional Solutions stawia sobie za cel uwalnianie olbrzymiej energii drzemiącej w obrazie. Centralne znaczenie w tej wizji ma pomoc klientom w budowaniu opowieści, wprowadzaniu zmian, tworzeniu więzi emocjonalnych, stymulowaniu uczenia się i wyzwalaniu potencjału. Firma Sony znakomicie łączy technologię z kreatywnością. Współpracuje z firmami z różnych sektorów, między innymi mediów i produkcji studyjnej, kina, służby zdrowia, sportu, biznesu i edukacji, dostarczając im nowatorskie rozwiązania, będące stymulacją do zmian. Dzięki ponad 30-letniemu doświadczeniu oraz współpracy z zaufanymi i uznanymi partnerami technologicznymi Sony oferuje bogaty wachlarz produktów i usług Stanowią one prawdziwą wartość dla firm oraz źródło informacji, wiedzy, rozrywki i inspiracji dla klientów.

Więcej informacji można znaleźć pod adresem http://pro.sony.eu

Zapraszamy na Twittera @SonyProEurope / https://twitter.com/SonyProEurope

 

W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt:
Malgorzata Błachnio, INDALO

Tel.: +48 601 349 356, mail: malgorzata.blachnio@indalo.pl www: www.sony.pl/pro

 

More in Informacje Prasowe