Connect
To Top

Wygraj wyjazd do Nowego Jorku z gwiazdami polskiego YouTube‘a – ruszyła nowa kampania HP „Sprocket w wielkim mieście. Odkrywaj świat, zachowuj wspomnienia”

Kampania HP „Sprocket w wielkim mieście. Odkrywaj świat, zachowuj wspomnienia!” promuje najnowszą drukarkę mobilną do zdjęć HP Sprocket. Każdy uczestnik zabawy ma szansę na spotkanie i Reziego, Multiego oraz GlamPauli i towarzyszenie im podczas wycieczki do Nowego Jorku. Wystarczy, że zostawi swoją pracę konkursową w postaci zachowanych wspomnień na stronie dziennika. Zgłoszenia zainteresowani mogą wysyłać do 15 grudnia br.

Firma HP wystartowała z kampanią „Sprocket w wielkim mieście. Odkrywaj świat, zachowuj wspomnienia!”, która promuje drukarkę HP Sprocket, najnowszy mobilny gadżet tego producenta. Celem kampanii jest zbudowanie potrzeby druku, w chwili gdy powstają zdjęcia, do czego zachęca hasło kampanii. Główną grupą docelową są młodzi ludzie, mieszkający w dużych miastach, którzy często dzielą się zdjęciami ze swojego życia.

Z kampanią powiązany jest konkurs, w którym do wygrania jest wycieczka do Nowego Jorku wraz z gwiazdami polskiej sceny YouTuba. HP Inc podjęło współpracę z Rezigiuszem, Multim, GlamPaulą oraz influencerami z aplikacji Musical.ly skierowanej do najmłodszej grupy odbiorców.

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy wejść na stronę http://www.eska.pl/hpsprocket obejrzeć wideo przygotowane przez Youtuberów zaangażowanych w akcję, podzielić się wspomnieniami z jednego wyjątkowego dnia, tworząc kreatywną stronę z dziennika, dodać plik do galerii do 15 grudnia br. i wybrać, do której drużyny chce się należeć. 20 grudnia Rezigiusz, Multi oraz GlamPaula wybiorą osoby, które będą im towarzyszyć podczas wycieczki do Nowego Jorku.

HP Sprocket to najnowsze urządzenie drukujące o kieszonkowym rozmiarze, drukuje zdjęcia o wymiarach 5 x 7,6 cm na specjalnym samoprzylepnym papierze HP ZINK Photo Paper, bez użycia  atramentu. Jednym z wyróżników tego gadżetu jest mobilna aplikacja, dająca możliwości zabawy ze zdjęciami. Mamy nadzieję zainteresować produktem młode osoby aktywne na portalach społecznościowych. Laureaci konkursu wybiorą się na niezapomnianą wycieczkę do Nowego Jorku, ze Sprocketem w kieszeni –  zachęca Małgorzata Głażewska, Print Marketing Manager, HP Inc Polska.

Strona kampanii: http://www.eska.pl/hpsprocket

Więcej informacji o HP Sprocket: http://www8.hp.com/pl/pl/printers/sprocket.html

More in Informacje Prasowe